Fotos voor Mavis - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Fotos voor Mavis - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Fotos voor Mavis

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

29 April 2013 | Ghana, Cape Coast

Lieve mensen,

Vandaag ben ik samen met Maya, Zowi en Hilde naar de stad geweest. Hier hebben we eerst even lekker rond gelopen (en ons kapot gezweet). Bij Baobab hebben we pannenkoeken gegeten, waarna we hebben opgesplitst.
Ik ben toen alleen verder gegaan. Heb wat foto’s afgedrukt voor Josephine en ben daarna terug gegaan naar Mavis. Mavis was de vrouw waarbij we de Batiker workshop hebben gehad, ik had haar beloofd dat ik terug zou komen om haar een aantal foto’s te overhandigen die ik tijdens de workshop had gemaakt.
Ze was hier heel erg blij mee en zei: ‘God bless you’. Erg leuk, want ik heb met haar weten af te spreken om vrijdag een soort interview te houden. Dus er komt nu ook wat schot in mijn onderzoek.
Ik de avond hebben we nog even op het strand gezeten en naar de golven gekeken, die waren best heftig vandaag.

Liefs
Anne

  • 30 April 2013 - 18:10

    Angelique:

    Hoi An
    Ik heb de neiging om heel bezorgd te vragen of het wel verantwoord is om je zo op te splitsen dat jij alleen verder gaat. Maar het zal wel goed zijn, tenslotte schrijf je dit berichtje en heb je net wat op facebook gepost over de kroning. Of laat mede minder prettige ervaringen uit de 'dagboek'?
    Doe voorzichtig, maar geniet wel!
    Dikke kus
    Angelique

  • 02 Mei 2013 - 10:19

    Angelique:

    hoi Anne

    Ik ben nu bij oma en zij wilt jou zo graag kunnen volgen. Wil je haar emailadres svp toevoegen aan je mailinglist? (becks-elbers@online.nl)
    Alvast bednakt!

    kus
    Oma en mama :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 31100

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 07 Maart 2014

Maluku

12 April 2013 - 17 Mei 2013

Ghana

26 Augustus 2010 - 30 November -0001

Zuid Afrika

Landen bezocht: