Laatste dag Ghana: Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Laatste dag Ghana: Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Laatste dag Ghana: Accra

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Mei 2013 | Ghana, Accra

Hoi Allemaal,

Accra dagje en tevens laatste dag in Ghana. Een hele bijzondere dag, want we zijn op heel veel plaatsen geweest waar ‘normale’ toeristen niet komen. Super gaaf, we hebben de plaats gezien waar de etnische groep Ga zich in Accra heeft gevestigd, en waar ze nog steeds wonen. We zijn door de stad gelopen bij de plaats waar Freddy is opgegroeid. Maar we hebben ook een aantal toeristische plaatsen gezien, zoals de art market. Erg mooi, maar ook erg veel mensen die willen dat je iets van ze koopt. Wat wel leuk was dat we hier kokosnoot hebben gedronken en gegeten! Het was vandaag wel echt heel erg heet, dus heel erg veel gezweet. Gelukkig waren we niet de enige en hebben we een beetje uitgewaaid bij een restaurantje bij de zee. Super gaaf uitzicht op het strand, de zee en allemaal kleine bootjes. In de avond hebben we de auto geregeld die ons terug naar het vliegveld zou brengen de volgende ochtend (om 02.30h). De persoon die dit doet is een vriend van Freddy (Godfried). Super aardig, want hierdoor heeft hij heel erg weinig geslapen.

Morgen naar huis!

Xx