Casablanca??? - Reisverslag uit Casablanca, Marokko van Anne O. - WaarBenJij.nu Casablanca??? - Reisverslag uit Casablanca, Marokko van Anne O. - WaarBenJij.nu

Casablanca???

Blijf op de hoogte en volg Anne

17 Mei 2013 | Marokko, Casablanca

Hoi Allemaal,

Na 3 uurtjes slapen ging vanmorgen om 02.00h alweer de wekker. Inpakken en wegwezen. Daar komt het vandaag op neer. Snel de laatste spullen gepakt, Freddy en Godfried wakker gemaakt en naar het vliegveld gereden. Ruim op tijd ingecheckt en naar de boarding gegaan. Alles rijd op tijd volgens de borden, tot het moment dat we in het vliegtuig zitten. Toen werd er omgeroepen. Helaas doordat we niet over Mali mogen vliegen moeten we omvliegen en hebben we extra brandstof nodig. Al met al zorgde dit voor een vertraging van 1 uur. Wat helaas precies onze overstap tijd naar het vliegtuig naar Nederland was vanuit Casablanca. Dit betekend dat we nu in een 4* restaurant zitten in Marokko. Nog nooit geweest dus een leuke ervaring. Morgen poging 2 om naar Nederland te komen, hopelijk gaat dit wel helemaal naar wens!!
Ik ga zo maar eens het avondeten opzoeken en dan misschien nog even zwemmen en dan morgen ochtend terug naar het vliegveld.

Morgen dan toch echt naar huis??

Xx
Anne