Afshceid deel 1 - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Afshceid deel 1 - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Afshceid deel 1

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Hoi allemaal,

Vandaag was de eerste afscheidsronde. Naar de stad geweest, daar afscheid genomen van Mavis (en super lief, van haar een stuk batik stof gekregen). Nog even langs Kojo, Kofi en langs de mooie mevrouw vlakbij het restaurant waar we vaak hebben gegeten (Baobab). In de middag ben ik samen met Josephine naar het dorpje naast ons hotel geweest (Ola). Hier heb ik mijn haar laten vlechten. Ik wilde geen extension, want ik vermoed dat je ze er dan slechter uit krijgt. Maar na ongeveer de helft van de vlechtjes in mijn haar te hebben gekregen bleek de eerste er alweer uit te zijn. Met een hoop hulp van andere mensen zijn ze er uiteindelijk ongeveer 4 uur mee bezig geweest (met draadjes aan de uiteindes). Zie foto’s die ik thuis bij zal voegen. Helaas waren tegen de avond ongeveer een kwart van de vlechtjes alweer los… lastig… De tweede afscheidsronde was toen we de avonddienst van Sanaa Lodge gedag zeiden. Uiteraard met leuke Hollandse cadeautjes . Als afsluiter hebben we tijdens de laatste avondmaal gezellig gekookt met Hilde, Silke, Zowi en natuurlijk Maya. Morgen gaan we met de bus na het ontbijt richting Accra om daar Freddy en Atukwei te ontmoeten.

Tot dan
Xx