Studiedag! - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Studiedag! - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Studiedag!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Hoi Allemaal,

Vandaag hard aan mijn verslag gewerkt. Dit keer ging het wel een stuk beter. Domein en taxonomische analyse gemaakt, Participatory Appraisal technieken uitgewerkt, reflectie geschreven, methodische memo’s bijgehouden, interview guide gemaakt en een lijst gemaakt met respondenten. Verder het verslag van de tweede week zover mogelijk in orde gemaakt. Na een dag hard werken zijn we in de avond naar town geweest om te eten. Morgen moeten we weer betalen, dus wilde ik pinnen. En je raad het niet, maar ze hebben mijn pinpas ingenomen. Ik kreeg een briefje met: ‘This pas has been reported as lost’. Dit betekend dat mijn pas mogelijk geblokeerd is en ik hem maandag bij de bank op moet gaan halen. (Is al bij een van de anderen gebeurd, dus dat moet wel lukken vermoed ik.) Verder hebben we heerlijk gegeten met live trommel/ jambé muziek op de achtergrond. Ook kregen we een hele dans show, ik heb er met de camera van Zowi wat foto’s van gemaakt en deze zal ik zo snel mogelijk online zetten.

Liefs
X