Studiedag! - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Studiedag! - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Studiedag!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

04 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Hoi Allemaal,

Vandaag hard aan mijn verslag gewerkt. Dit keer ging het wel een stuk beter. Domein en taxonomische analyse gemaakt, Participatory Appraisal technieken uitgewerkt, reflectie geschreven, methodische memo’s bijgehouden, interview guide gemaakt en een lijst gemaakt met respondenten. Verder het verslag van de tweede week zover mogelijk in orde gemaakt. Na een dag hard werken zijn we in de avond naar town geweest om te eten. Morgen moeten we weer betalen, dus wilde ik pinnen. En je raad het niet, maar ze hebben mijn pinpas ingenomen. Ik kreeg een briefje met: ‘This pas has been reported as lost’. Dit betekend dat mijn pas mogelijk geblokeerd is en ik hem maandag bij de bank op moet gaan halen. (Is al bij een van de anderen gebeurd, dus dat moet wel lukken vermoed ik.) Verder hebben we heerlijk gegeten met live trommel/ jambé muziek op de achtergrond. Ook kregen we een hele dans show, ik heb er met de camera van Zowi wat foto’s van gemaakt en deze zal ik zo snel mogelijk online zetten.

Liefs
X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 31118

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 07 Maart 2014

Maluku

12 April 2013 - 17 Mei 2013

Ghana

26 Augustus 2010 - 30 November -0001

Zuid Afrika

Landen bezocht: