Pasje en interview - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Pasje en interview - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Pasje en interview

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Hoi Allemaal,

Zoals ik al eerder liet weten, is mijn pasje opgegeten door een ATM (pin automaat). Dit betekend dat ik vandaag om kwart over 8 bij de bank ik de rij stond. Heel bijzonder wachtsysteem hebben ze hier in Ghana, deze begint al ver buiten de deuren. Omdat een van de andere studenten al hetzelfde had meegemaakt, wist ik dat ik vooral niet in die rij moest gaan staan/ zitten. Nadat om half 9 de eerste 100 wachtende de bank binnen stroomde heb ik aan de bewakers van de bank gevraagd wat ik moest doen. Hij verwees me door naar een hokje zonder wachtende. Nog geen 5 minuten later stond ik alweer buiten. Helaas is mijn pasje wel geblokeerd... :S Maar goed, daar wordt je innovatief van.
Om 10.00h had ik vandaag mijn eerste echte interview. Naar verwachting ging het redelijk. Niet super goed, maar ook niet slecht. Ik ben blij dat ik nu nog (verplicht) 1 interview moet houden waarna ik (officieel) klaar ben met de technieken die ik tijdens dit leerproject moet doen.

Liefs
x