Internet - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Internet - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Internet

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Akwaaba allemaal,

Vandaag heb ik mijn laatste interview gepland. Aanstaande vrijdag ga ik om 12.00h naar Eli en Emma die vlakbij Cape Coast Castle een Batik shop hebben. Als tegen prestatie zal ik bij hun een kledingstuk kopen (zijn er liefhebbers voor een bepaald kledingstuk).
Verder heb ik heel verstandig zonder zonnebrand rondgelopen waardoor ik (opnieuw) ben verbrand… Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen, nou ik dus wel :P…
Nog even door de stad gelopen en verder wat dingen op internet geregeld, want we hebben vandaag weer sinds 1 week internet;)

Xx
Anne

  • 09 Mei 2013 - 09:37

    Angelique:

    Ha die An

    Ja hoor: ik heb wel interesse. Een jurk vind ik wel leuk, maar dat is natuurlijk wat lastig. Maar een mooi tafelkleed vind ik ook leuk. Onze grote tafel is 230 bij 90 (en dan natuurlijk iets meer om hem aan alle kanten wat over te laten hangen) de keukentafel is 150 bij 85.

    Geniet nog even van je tijd in Ghana, je hebt nog maar 1 weekje!

    Dikke kus
    Angelique

  • 09 Mei 2013 - 10:04

    Frits:

    Hoi Anne,
    Je maakt al met al wel wat mee daar!
    Nog een mooie tijd gewenst in Ghana!
    Groet,
    Frits

  • 09 Mei 2013 - 14:21

    Peter Van Dijk:

    leuk om dit te lezen.
    en bijzonder wat jij allemaal meemaakt.
    geniet er nog maar van.
    en smeer je in,
    voor die derde keer er komt.
    tot later.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 31114

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 07 Maart 2014

Maluku

12 April 2013 - 17 Mei 2013

Ghana

26 Augustus 2010 - 30 November -0001

Zuid Afrika

Landen bezocht: