Internet - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Internet - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Internet

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Akwaaba allemaal,

Vandaag heb ik mijn laatste interview gepland. Aanstaande vrijdag ga ik om 12.00h naar Eli en Emma die vlakbij Cape Coast Castle een Batik shop hebben. Als tegen prestatie zal ik bij hun een kledingstuk kopen (zijn er liefhebbers voor een bepaald kledingstuk).
Verder heb ik heel verstandig zonder zonnebrand rondgelopen waardoor ik (opnieuw) ben verbrand… Een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen, nou ik dus wel :P…
Nog even door de stad gelopen en verder wat dingen op internet geregeld, want we hebben vandaag weer sinds 1 week internet;)

Xx
Anne

• 09 Mei 2013 - 09:37

Angelique:

Ha die An

Ja hoor: ik heb wel interesse. Een jurk vind ik wel leuk, maar dat is natuurlijk wat lastig. Maar een mooi tafelkleed vind ik ook leuk. Onze grote tafel is 230 bij 90 (en dan natuurlijk iets meer om hem aan alle kanten wat over te laten hangen) de keukentafel is 150 bij 85.

Geniet nog even van je tijd in Ghana, je hebt nog maar 1 weekje!

Dikke kus
    Angelique

• 09 Mei 2013 - 10:04

Frits:

Hoi Anne,
    Je maakt al met al wel wat mee daar!
    Nog een mooie tijd gewenst in Ghana!
    Groet,
    Frits

• 09 Mei 2013 - 14:21

Peter Van Dijk:

leuk om dit te lezen.
    en bijzonder wat jij allemaal meemaakt.
    geniet er nog maar van.
    en smeer je in,
    voor die derde keer er komt.
    tot later.