Studiedag - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Studiedag - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Studiedag

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Hoi Allen,

De laatste dagen zijn begonnen.
Aanstaande woensdag (15 mei) vertrekken Maya en ik richting Accra. We hebben hier met Atukwei en Freddy (vrienden van Maya en inmiddels van mij) afgesproken. Ze willen ons graag hun stad laten zien, en we kunnen ook bij hun overnachten. Freddy is een Ghanees die al meerdere jaren in Nederland woont en in Ghana was voor een begravenis (van de moeder van Atukwei). We vliegen pas op vrijdag ochtend (om 05.55 AM) vanuit Accra. Dus dat geeft ons anderhalve dag de tijd om Accra te bekijken.
Vandaag heb ik aan mijn verslagen gewerkt. Niet echt een boeiende dag om over naar huis te schrijven, maar goed, ook dit hoord bij deze reis.

Fijne dag allemaal!
x
Anne

  • 11 Mei 2013 - 18:32

    Jos:

    Hoi Anne,
    dat worden dan dus je laatste verslagen... Ik realiseer me dat 5 weken lang lijkt, maar al met al dus heel kort is. Het is bijna niet te geloven dat je alweer bijna in Nederland bent! Ik ben er ook wel blij om hoor! het is hier wel erg stil zo zonder jou!
    Gisteren heeft Gerrit hier weer gegeten en ik begreep dat je uitgebreid geskyped hebt, leuk weer he?
    Ik zie er naar uit dat je weer in nederland komt maar geniet vooral nog even van het feit dat je in Ghana bent!
    Ik wens je nog een heel leerzame en vooral gezellige week toe in Ghana!
    Liefs van Spup.....
    xxxxx

  • 11 Mei 2013 - 21:12

    Nel Megens:

    Hoi Anne, eindelijk iets van ons, ik kon helaas niet op de site komen dus daarom heb je niets van ons gehoord.
    We horen je verhaal wel als je terug bent.
    Ik wens je nog een paar fijne leuke tijd in Acra.
    liefs Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 31104

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 07 Maart 2014

Maluku

12 April 2013 - 17 Mei 2013

Ghana

26 Augustus 2010 - 30 November -0001

Zuid Afrika

Landen bezocht: