Interview? - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Interview? - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Interview?

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Hoi Allen,

Vandaag heb ik dan officieel alles gedaan wat ik voor mijn onderzoek moest doen.
Afgelopen week heb ik voorv andaag om 12.00 uur een inerview geregeld. Dat zou de laatste zijn die ik 'moet' doen. In de ochtend ben ik even met Maya en Zowi meegelopen omdat zij een workshop gingen doen. Ze gingen echter naar een batiker die ik niet eerder had ontmoet en met haar heb ik ook een interview gedaan. Dat was maar goed ook want mijn geplande interview kan niet opdagen. TIA (this is Africa). Dus geen probleem, maandag is er weer een dag. De rest van de dag heb ik mezelf vrij gegeven.

Liefs
Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 31111

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 07 Maart 2014

Maluku

12 April 2013 - 17 Mei 2013

Ghana

26 Augustus 2010 - 30 November -0001

Zuid Afrika

Landen bezocht: