Vrij en eten in town - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Vrij en eten in town - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Vrij en eten in town

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

11 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Hoi Allemaal,

Super stom, maar sinds het moment dat ik officieel niet meer aan mijn onderzoek hoef te werken, zie ik steeds overal dingen die interessant zijn voor mijn onderzoek. 5 weken onderzoek ik veel te kort. Pas nu weet ik waar ik alles kan vinden en pas nu weet ik hoe ik moet afdingen. Een goed voorbeeld hiervan is het avondeten. 4 weken lang deden we dat op 1 van de 3 toeristische plaatsen. Gemiddeld betaal je dan 20 cedi per avond (ongeveer 8 euro), maar vanavond ben ik (samen met Silke, Hilde en Maya) naar een klein tentje geweest in Town. 1,5 Cedi (ongeveer 60 cent) waren we kwijt.... dodelijk fustrerend. Had ik wel eerder willen weten. Maar goed, dat is dan weer een mooie reflectie voor in mijn eindverslag!!

Liefs
Anne

  • 14 Mei 2013 - 10:32

    Angelique:

    je had het natuurlijk kunnen weten. Waarom heb je Josephine niet gevraagd waar zij zou gaan eten?
    Anderzijds: je bent ook een echt hollander. 8 euro is natuurlijk ook niet veel :) :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 31102

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 07 Maart 2014

Maluku

12 April 2013 - 17 Mei 2013

Ghana

26 Augustus 2010 - 30 November -0001

Zuid Afrika

Landen bezocht: