Vrij en eten in town - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu Vrij en eten in town - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Anne O. - WaarBenJij.nu

Vrij en eten in town

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

11 Mei 2013 | Ghana, Cape Coast

Hoi Allemaal,

Super stom, maar sinds het moment dat ik officieel niet meer aan mijn onderzoek hoef te werken, zie ik steeds overal dingen die interessant zijn voor mijn onderzoek. 5 weken onderzoek ik veel te kort. Pas nu weet ik waar ik alles kan vinden en pas nu weet ik hoe ik moet afdingen. Een goed voorbeeld hiervan is het avondeten. 4 weken lang deden we dat op 1 van de 3 toeristische plaatsen. Gemiddeld betaal je dan 20 cedi per avond (ongeveer 8 euro), maar vanavond ben ik (samen met Silke, Hilde en Maya) naar een klein tentje geweest in Town. 1,5 Cedi (ongeveer 60 cent) waren we kwijt.... dodelijk fustrerend. Had ik wel eerder willen weten. Maar goed, dat is dan weer een mooie reflectie voor in mijn eindverslag!!

Liefs
Anne

• 14 Mei 2013 - 10:32

Angelique:

je had het natuurlijk kunnen weten. Waarom heb je Josephine niet gevraagd waar zij zou gaan eten?
    Anderzijds: je bent ook een echt hollander. 8 euro is natuurlijk ook niet veel :) :)